Γιατί δεν κάνω πια πολλά άρθρα

Πολλοί από εσάς μπορεί να το έχετε προσέξει, αλλά το blog δεν έχει ωράριο άρθρων. Εξαρτάται από το πότε εγώ – ένα παιδί Α’ Γυμνασίου με φροντιστήρια θα έχω ελεύθερο χρόνο.

Επιπλέον, υπάρχει και το θέμα των ιδεών. Οι ιδέες μου έχουν λιγοστέψει δραματικά από τότε που ανέβαζα συχνά – και συνήθως οι ιδέες μου είναι σχετικά με θέματα τα οποία λογικά δεν ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού μου.

Τέλος, ο μεγαλύτερος λόγος για τον οποίο δεν ανέβαζα άρθρα μέχρι πρότινος ήταν το ότι το PC μου – το πιο σημαντικό εργαλείο δουλειάς – χάλασε. Για τρεις μήνες.

Αυτά ήθελα να πω λοιπόν – ήθελα απλά οι αναγνώστες μου να ξέρουν τι έγινε. Θα σας δω σύντομα με νέα άρθρα. Ελπίζω.

1 Comments

  1. ευχαριστούμε για την ενημέρωση το σχολειό προηγείται και αν κάποια στιγμή έχεις ελεύθερο χρόνο χαρά μας να κάννης και άλλα άρθρα και φυσικά να τα διαβάσουν όσα άτομα ενδιαφέρονται ελπίζω στο pc σου να μην έχασες κανένα σημαντικό αρχείο

Σχολιασμός